اعترافات تکان دهنده یک مدیر! | ستاره لیگ برتری به خاطر پارتی‌های شبانه نیم فصل قبل را از دست داد!

اعتراف تکان دهنده یک مدیر سرشناس لیگ برتری در خصوص رفتار‌های غیر حرفه‌ای بازیکنان تیمش در رقابت‌های لیگ بیست و سوم نشان می‌دهد معضل قرارداد‌های غیر حرفه‌ای باشگاه با بازیکنان تا چه میزان می‌تواند باشگاه‌های لیگ برتری را با چالش روبه رو سازد.
اعترافات تکان دهنده یک مدیر! | ستاره لیگ برتری به خاطر پارتی‌های شبانه نیم فصل قبل را از دست داد!
کد خبر : ۶۹۰۵۰

یک مدیرعامل لیگ برتری از رفتار‌های ناهنجار یکی از بازیکنان خبر داد.

اعتراف تکان دهنده یک مدیر سرشناس لیگ برتری در خصوص رفتار‌های غیر حرفه‌ای بازیکنان تیمش در رقابت‌های لیگ بیست و سوم نشان می‌دهد معضل قرارداد‌های غیر حرفه‌ای باشگاه با بازیکنان تا چه میزان می‌تواند باشگاه‌های لیگ برتری را با چالش روبه رو سازد. آنجا که آقای مدیر به صراحت می‌گوید وقتی در مفاد قرارداد بندی برای مؤاخذه بازیکن بابت زندگی غیر حرفه‌ای لحاظ نشده باشگاه قادر به برخورد با بازیکن خاطی نیست.

در حالی که تحقیقات اثبات می‌کند شب زنده داری آقای ستاره و میهمانی‌های پر تعداد او در خانه مجردی‌اش سبب بالا رفتن میزان آسیب پذیری وی شده، به شکلی که او نیم فصل گذشته از ترکیب اصلی تیم خارج شد و دست مربی را در پوست گردو گذاشت.

این مدیر که تمایلی به افشای نامش ندارد به خبرنگار ایران ورزشی می‌گوید: رفتار‌های غیرحرفه‌ای ستاره دیگر تیم به قدری اوج گرفته که در کمال ناباوری تمامی همسایه‌های این بازیکن اقدام به شکایت کردند که بی نظمی و میهمانی‌های شبانه این بازیکن باعث برهم زدن آرامش محل زندگی آنها شده است.

به همین دلیل در فصل جاری با تأکید ویژه هیأت مدیره بناست بند ویژه‌ای در قرارداد تمام بازیکنان لحاظ شود که اگر فردی به واسطه زندگی غیرحرفه‌ای مشکلاتی را به وجود آورد، با تصمیم سخت باشگاه روبه رو شود.

منبع: منیبان

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر